sobota, 10 marca 2012

Julee Cruise - Falling ("Miasteczko Twin Peaks")

W dzieciństwie ta piosenka wywoływała we mnie paniczny strach, do dziś ciarki mnie przechodzą gdy ją słyszę. Sam tekst jest raczej melancholijny, ale w połączeniu z melodią i serialem "Miasteczko Twin Peaks" budzi niepokój. Istnieje również książka "Sekretny dziennik Laury Palmer", która jest dopełnieniem serialu. Kiedyś posiadałam jeden egzemplarz, niestety po pożyczeniu nie wrócił :(

Tekst:

Tym razem nie pozwól się zranić
Tym razem nie pozwól się zranić

Wtedy zobaczyłam twoją twarz
Wtedy zobaczyłam twój uśmiech

Niebo jest wciąż niebieskie
Chmury przychodzą i odchodzą
Jednak coś jest innego
Czy my się zakochujemy?

Tym razem nie pozwól się zranić
Tym razem nie pozwól się zranić

Wtedy twój pocałunek tak delikatny
Wtedy twój dotyk tak ciepły

Gwiazdy wciąż jasno świecą
Góry są wciąż wysokie
Jednak coś jest innego
Czy my się zakochujemy?

Zakochujemy się
Zakochujemy się

Czy my się zakochujemy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz